peterbouwhuis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Peter

Marin

Goedzo Peet, zo kan ik meegenieten!

Ben

He Peter,

Succes daar man! SPATERRR

Opa en Oma .

Hallo Peter.
Fijn dat wij van je reis meemogen genieten .
Wij wensen jou en prettige tijd toe op St. Maarten .
Groetjes van ons twee.

Hedwig

Hoi Peet,
Fijn dat je een reislog hebt aangemaakt.
Kunnen we je belevenissen mooi volgen. Super
VLEK mam

Gerrit en Erna

Hallo Peter
Wat fijn dat je een eigen site hebt,op deze manier kunnen we mooi op de hoogte blijven.
Succes en een hele fijne tijd.
Groet Gerrit en Erna

Jurre

wel alles vermelden dan snoepje

Jurrie

Peterrrrrrrrrr!!

Hardstikke mooi man! Ik wens jou natuurlijk veel plezier met je andere matties, daar slechts 900 km van mij verwijdert.

Groeten vanuit Curacao! Echt fuuuuucking niiiiice hier!

Sander

Peter! Even naar St. Maarten.. niet verkeerd, ben benieuwd naar wat je daar allemaal mee gaat maken! Veel plezier en succes met je stage!

tom

hey peet!

fijn te horen dat je prettig bent aangekomen. Ik zal vanaf vandaag je verhalen en foto's in de gaten houden.
Heel veel plezier en succes gewenst!

GR, TOM

Marin

Lieve peet, ik wens je ook via deze manier nu heel veel geluk + plezier toe, heb je verdient.
Dikke kus, van mij

ely

Hallo Peter,
Ik ben supertrots op je. Dat je dit toch maar doet!
Enne...kijk je nog naar mijn bounty-eilandplekje? Wie weet!
Groet en heel veel succes met je werk en pas goed op jezelf,
Elly