peterbouwhuis.reismee.nl

Het 'harde' werken is begonnen

Ciao amigo's,

Ik zit nu aan een bureau samen met Layos, enigzins brakjes,te werken aan de marketing voor het bedrijf. Maandag begon onze stage na allerlei dingen geregeld te hebben. Waarschijnlijk krijgen we een groot deel terug van de verzekering, dus dat is positief. Nu is het enkel wachten op bankpasjes en het paspoort. Hiervoor zijn we zondag naar de gemeente hier geweest ( ze hebben geen ambassade ), maar we hadden een pasfoto nodig. Dus afgelopen maandag even pasfoto's laten maken en deze gisteren opgehaald.

Met deze pasfoto's kunnen ze vanuit Sint Maarten een aanvraag doen bij de ambassade in Curacao en zij zullen uiteindelijk onze paspoorten opsturen. Misschien ( als er de mogelijkheid toe is ) willen we zelf onze paspoorten wel ophalen. Niet omdat curacao ergchill lijkt, maar omdat we onze zaken natuurlijk goed voor elkaar willen hebben

Wink
....

Het werk hier is van ma t/m vrij van 7:00 tot 16:00, dat is dus wel even wennen! De eerste dag moesten Layos en ikde flyer van het bedrijf vertalen in het engels, maar na wat doorvragen bleek het bedrijf zelf deze flyer ook maar snel uit de grond te hebben gestampt ( door te kopieren van een site van de concurrent )dus kon eigenlijk de hele flyer opnieuw gemaakt worden. Deze is uiteindelijk stukken beter geworden, maar we kregen van de directeur te horen dat het niet 'letterlijk' vertaald moest worden en dat we eerst onderzoek moeten naar de marketing middelen die voor het bedrijf effectief zijn en hoe het werkproces precies in elkaar zit, zodat wij dit in alle documenten van het bedrijf kunnen zetten en de klant gelijk weet wat ze doen. Dus eigenlijk kregen we eerst een eenduidige opdracht die vervolgens vertakte in meerdere opdrachten tegenstrijdig aan de eerste. Dit namen wemaar met een kilootje zout.

Gister is er een nieuwe jongen aangekomen die ook bij ons in het huis woont. Nu moet er nog 1 jongen komen en dan zijn we compleet. Het is erg gezellig met z'n allen bij ons thuis en iedereen kan het goed met elkaar vinden.In het huis is er veel diversiteit van afkomst;tukkers, limburgers, amsterdammers en zelfs een pool uit groningen. Dezejongenmoesten we even inwijden door even te pilsen bij Lady C ( een boot in de haven met chille muziek ).

Al mijn foto's zijn te vinden op jorritpeterlayos.mijnalbums.nl, maar nu heb ik zelf even wat foto's van gisteravond op deze site gezet. Iedereen op deze foto zit bij mij in het huis. Er missenhier 2 jongens ( die wat ouder zijn en erg druk waren met het schrijven van hun stage verslag ).

Nu moet ik toch echt weer even verder met filosoferen over de beste communicatiemiddelen waarmee dit bedrijf overspoelt zal worden door klanten,

Adios!!!

p.s. Het is hier rond de 30 graden en 's nachts +- 26 graden. Hoeis het weer in Nederland?!

Ben

Hee Peter!

Mooie verhalen man! ga zo door! en succes!

over het weer.. zeg ik maar niks ;)

Groeten daar aan iedereen!!! Yooo yooo

Ziggers

Yow Peter, hier is alles op dit moment weer besneeuwd! Fijn dat je lekker aan de slag mag :p

mzzls Joost

pim

jo weer is hier vet chill gek! echt je mist zoveel hehehe

Jang Kin Man

Ja jongeman wordt je nog eens aan het werk gezet!!
Je mag blij wezen met het oh zo oekel mega chille weer! Was dat maar hier zo! Succes mit werk jood en dude meer picas man!!!!! ;)
JOJOOO

Liesel.

Hoi Peter.
Mooie foto's ,en ga zo door.
en veel plezier op St.Maarten.
Veel liefs van ons tweetjes

elly

mooi verhaal Peter. Ga zo door...en ja dat is pas echt werken.... van 7.00u tot 16.00u, toch?.... en daarna?! Hier blijven we genieten van je info. Groeten uit een besneeuwd en koud Tukkerland.

Ca

Hee Peet! Leuk even een berichtje! zoals je leest vermaken wij ons hier heel goed.. nog 2 dagen stage en dan vakantie, door de carnaval zijn alle scholen dicht..niet verkeerd he? en jij? is het wonen gezellig met de jongens? ik weet nu nog niet of we komen, we hebben eerst hier nog wel veel te doen! maar, wie weet, als het even kan, lijkt me heel leuk! weet je al of je je paspoort komt ophalen?
Liefs vanaf het dushi Curacao

Elion

Haha tof verhaal man, keep it up!

Lisanne

Heeey Peter!
Super vet joh iki wist niet dat je stage liep!
maar klinkt goed!
Ik ga je iig volgen;)

Maak er een mooie tijd van en geniet er vooral van!
xxx

Marin

Vind het zo leuk als er weer s een berichtje binnenkomt! Leef zo met je mee,
Nog eventjes en dan zit ik al in het vliegtuig!!
Kan nu al niet meer wachten.. allerdikste kus!