peterbouwhuis.reismee.nl

De eerste week zit er bijna op!

Hey allemaal,

zoals jullie allemaal onderhand wel weten zijn al mijn koffers weg en zijn de eerste paar dagen chaos geweest met allerlei dingen regelen etc. Nu begint het echte leven hier mij enigzins tegemoet te komen. Als je alles kwijt bent dan weet je precies hoe sommige mensen hier ook leven. Je kan in dat geval er maar het beste van maken en dat is dan ook wat ik heb gedaan. Natuurlijk heb ik samen met Layos en Jorrit veel moeten regelen en elke dag naar het politiebureau of gemeentehuis moeten rijden, maar er was genoeg tijd over om nog wat van de dag te maken.

Donderdag zijn we, na ons 'paspoort en rijbewijs' op te hebben gehaald, naar het strand geweest in great bay (Ditmaal wél alles meegenomen). Het was hier echt geweldig mooi. Blauwe zee, zon en een mooi uitzicht met water van +- 26 graden. Dan zijn er toch momenten waar je helemaal vergeet dat je alle bezittingen die je hebt ( of had ) bent kwijtgeraakt. Dat zijn altijd fijne momenten. Elke dag als je wakker wordt denk ik er veel aan, doordat er elke dag natuurlijk ook dingen geregeld moeten worden, maar als de dag vordert zakt dit gevoel en slaat het om in 'chillheid'. Dit kan ook doordat het thuisfront flink helpt de zaken te regelen zoals de verzekering etc. Gisteren vertrok de jongen waarmee we in het vliegtuig heen zaten, hij zat er helemaal doorheen toen zijn spullen waren gestolen en heeft gelijk besloten terug te vliegen naar het koude Nederland. Helaas, maar aan de andere kant ben ik blij dat hij weg is want het is niet erg fijn als je elke dag een gast in je huis hebt die alléén maar naar huis wilt. Wordt je op den duur een beetje gek van. Wij brachten hem even weg en gingen vervolgens naar het strand dat vlakbij het vliegveld licht om even te genieten. We moesten immers 2 nieuwe jongens ophalen die om 6 uur aankwamen. Mijn ouders en Marin hebben gister nog halsoverkop naar de piet zoomers gereden en naar de media markt om kleren+laptop te kopen die zij vervolgens bij 1 van de 2 jongens in de bagage hebben gedaan. Heel chill, dus toen die jongens kwamen ( prima gasten trouwens ) heb ik ook gelijk wat kleren en deze laptop gekregen. Thanks!!!!!!

Gister zijn we nadat we de nieuwe jongenshadden opgehaald nog naar eenkroeg/club geweest om evennog gebruik te maken van de vrije tijd die we nog hebben. Het was gezellig, de mensen hier zijn allemaalergaardig en spreken je zo aan.Ook als je op straat loopt kan iedereentegen je beginnen te praten of een grapje uit halen.

Dus nu begint alles beetje bij beetje terug te komen en begin ik m'n draai hier zeker te vinden. Maandag moet ik voor het eerst beginnen met de stage ( ma t/m vrijdag van 7 t/m 4 ), ik ben heel benieuwd hoe dit gaat worden. Vandaag gaan we met z'n allen nog even het huis opruimen, het zwembad schoon te maken en opnieuw vullen en proberen 1 van de 2 auto's te fixxen die hier staan te vergaan. Een nieuwe jongen is iets van monteur, dus waarschijnlijk krijgt hij die jeep wel weer aan de praat. Zou chill zijn, hebben we 2 auto's met z'n allen en zijn we wat minder afhankelijk van elkaar.

We hebben ondertussen ook wat foto's online gezet op jorritpeterlayos.mijnalbums.nl. Op deze site zullen we alle foto's zetten die we maken, dus daarom zal ik op deze site geen foto's toevoegen.

Ciao!

p.s. Heb ook een mobiel geregeld hier, m´n nummer is: +5995535023. Sms'en kan altijd, maar als je belt kan je het best eerst bellen naar 0900 0584. Dan bel je voor 15 cpm.

Reacties

Reacties

Jang Kin Man

Zo hoort dat verrekte ouwe! Gewoon blijven genieten! Shit gebeurt nou eenmaal. Wat een luxe heb je ook! Zo'n oekel zwembad zie je niet elke dag voor je neusverschijnen!
JOojoO

Suzan

Hey peet,
Wat een pech heb jij gehad zeg.. jeetje, en dat gelijk aan het begin! superlief dat pinnie alles voor je geregeld heeft, zodat je daar wat meer kan gaan genieten en er een leuk halfjaar van te maken!
Nou, veel plezier de komende dagen, en ik hoor wel weer van je ;)
Liefs Su

Opa en Oma

Hoi Peter
Bedankt voor je mailtje .
Fijn is het te horen,dat je weer wat kleding en een laptop hebt,wij hebben erg met jullie meegeleefd.
en nu genieten maar.
Groetjes van ons tweedjes .

David23

He spits!

Wat een verhaal jonge, echt ongelovelijk.. eerst een retourtje schiphol met t vliegtuig en vervolgens ook nog eens al je spul kwijt. Mocht je nou toevallig die klojo's die de boel gejat hebben nog tegen komen.. ik zou zeggen: Haal die rechter van je net zo hard aan als dat je in de spits altijd doet, dat zal ze leren.. conjo's! Wel relaxed dat t thuisfront je de helpende hand biedt, scheelt een heleboel kan ik me voorstellen. Jullie hebben trouwens een mooie keet daar zeg! Chill zwembad en dikke achtertuin.. looks nice! Geniet ervan, maar dat gaat ondanks t matige begin wel lukken denk ik!
Btw, hier nog steeds kloteweer, voetbal ligt er voor van t weekend allemaal al weer uit...
Doe t henig an en veel plezier!

Grt David

Arik

hALLO

Lot

Peet!

Leuk een verhaal van jou te lezen!
Top dat het allemaal weer wat beter gaat!
IK blijf je volgen en hoor gelukkig ook veel via pin!
Vanavond gaan we stappen, als er nederlands talig wordt gedraaid ga ik je zeker missen peet!

Geniet ervan,
veel liefs xxx

Jurre

Ook even de Piet Zoomers he :P

Hetty en Andre

Jullie hebben er mooie foto's opgezet. Kan ook niet anders, het eiland is prachtig. Ook hebben wij gezien dat je in een mooi huisje verblijft. Nu je de meeste dingen weer hebt, moet je echt genieten van alles wat het eiland biedt. Wij zijn ook benieuwd naar de stage. Ook vinden wij het fijn te lezen dat er toch nog veel aardige en vrolijke mensen op het eiland wonen !!!!!!
Succes morgen met de stage.

Arik

zucht, die vorige hallo was neergezet door xxl. Maar chill dat je weer laptop hebt enzo en wat een pussy is die andere dude die weg is gegaan xD
groetjes aan schaap en bril.
joo

elly

Tjee, wat 'n pech....... !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!